martes, 21 de julio de 2015

JERSEY KNIT



 ¿No os pasa a vosotras también que en esta época del año compráis más que en ninguna otra? No sé si será porque ahora tengo más tiempo libre o el calor que me arrastra hasta los centros comerciales. El jersey y las sandalias son de éstas últimas rebajas. Muchas pensaréis que el jersey es demasiado caluroso para estos días pero no. Es de punto pero un punto muy finito y al no llevar mangas tampoco da nada de calor. Llevaba un tiempo buscando algún jersey como este y por fin lo encontré. Y que decir de las sandalias, me encantan y por supuesto, son muy cómodas. Espero que os guste! Mil besos

////////////////////////////////////////////////////////////////////

I don't know if it happens to you, too, but in this time of the year I buy more than ever. This may be because I have more free time or it is the heat that takes me to every shopping centre I see. The jersey and the sandals are from the sales. You're probably thinking that the jersey is so hot but it is not. It is made of knit but is a fine and light knit so it's not as hot as it seems. I've been searching this kind of jersey for some time already and finally I found it! And what about the sandals? I love them! they're so comfortable and chic! Hope you like it! Lots of kisses











 En este post llevo:
- Jersey: Mango
- Shorts: Zara
- Sandalias/ Sandals: Lefties
- Gafas/ Sunnies: Pull&Bear

SEE YOU SOON!
 
Agradecimientos especiales a Araceli Vázquez:

7 comentarios:

  1. Really cute look!

    xxMel
    goldrusssh.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Amazing post dear!

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    ResponderEliminar
  3. Wonderful look...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ResponderEliminar
  4. Thank you so much!
    Alright, my name in bloglovin is bellamorous. Let me know yours! Big kisses 😘

    ResponderEliminar
  5. Me gusta mucho la combinación de colores. Besotes

    www.mybeautrip.com

    ResponderEliminar