miércoles, 12 de agosto de 2015

RED MAXI DRESS


 Vestidos largos es sinónimo de verano para mi. Siempre me han gustado pero nunca me había atrevido a ponerme uno. Pero como dice una gran amiga mía, tienes que correr riesgos y ahora más que nunca con un blog. Es cierto que cuando vi el vestido ni me lo pensé dos veces y lo compré. Me gustó su versatilidad, pronto tengo una boda y creo que será uno de los vestidos que usaré. Y el color, ahora que estoy un poco más morenita, queda precioso. Es por eso chicas que, os animo a arriesgar y a reinventaros. Probar estilos nuevos, prendas que nunca pensaste que usarías y arriesgar. Espero que os guste muchísimo ¡Muchos muchos besos!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Maxi dresses are synonym of summer for me. I've always liked them but I've never dared to wear one. But, as one of my dearest friend says, you have to take risks and now more than ever that you own a blog. I must admit that when I saw the dress, I didn't think it twice and I bought it. I loved the versatility of the dress, early this September I've to attend to a wedding and I'm thinking about this dress for the event. And the color fits perfect now that I'm tan. That's why I encourage you girls to take risks and re-invent your style. Use different clothing, clothing you've never thought you'll dress. Hope you like it. Lots of love!!
















En este post llevo:
- Vestido/ Dress: Mango
- Cuñas/ Wedges: Lefties

SEE YOU SOON!
 
Agradecimientos especiales a Araceli Vázquez:

1 comentarios:

  1. Looks amazing! Red is definitively a colour for you:) xx Carmen
    http://carmitive.com

    ResponderEliminar