miércoles, 30 de septiembre de 2015

ALREADY MISSING YOU, SUMMER


Buenos días a todos ¿Qué tal la vuelta a la rutina? A mi todavía me quedan algunos días libres antes de empezar de nuevo la universidad, y con ello los madrugones (que es lo que peor llevo en el mundo)
Para amenizar un poco la vuelta me consuela ver éstas fotos. Son de este verano, justo al volver de la playa. Dónde quedará ese moreno que traía yo... A pesar de todo, me anima mucho empezar un nuevo curso. Siempre soy muy positiva y tengo muchísimas ganar de comenzar ya y aprender más y más cada día. 
¿Y vosotros cómo afrontáis los nuevos comienzos? Muchos muchos besos.

Good morning everyone, how is going the back into the routine? I still have some days off before starting a new course and, that means getting up early every morning (That's the worst thing for me)
To liven it up, it comforts me seeing these pictures. They're from this summer, just when I got back from my holiday. Oh, how I miss my tan skin... However, I must admit that I'm pretty much excited about this new course. I am a very positive person and I really look forward to learning more and more stuff.
And what about you, how do you face the new beginnings? Lots of kisses






En este post llevo:
- Top: Bershka
- Falda/ Skirt: Stradivarius
- Birkenstock: Marypaz


SEE YOU SOON

Agradecimientos especiales a Araceli Vázquez:

3 comentarios:

  1. love your outfit,you look amazing,best of luck with your new course x

    ResponderEliminar
  2. What a lovely outfit! Your skirt is so pretty
    bubbasdoll.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  3. What a great outfit! Love your site!

    www.lookslikerein.com

    ResponderEliminar